https://www.facebook.com/people/Zsuzska-m%C3%B3dra-horgol%C3%A1s-k%C3%B6t%C3%A9s-DIY/100091427035906/ https://hu.pinterest.com/zsuzska72/ https://www.instagram.com/zsuzsa972/?hl=hu https://www.ravelry.com/designers/zsuzsa-kovacs

Keresés a blogban

2015. január 2.

2015 első terítője

                                                                                                          Kicsit elbújtam...
Az agyam többet járt mostanában, mint a kezem... de... azért elkészült a terítő,
 amiről a Facebookon már mutattam egy kis részletet :)

Nem igazán vagyon "terítős", de ez is a kicsit modernebb kategóriába tartozik szerintem, 
ráadásul első látásra... szóval értitek :)
Ezek a fotók vizesen készültek, de szárazon fotózva nem tudom visszaadni az eredeti színét :)

A Puppets 4247 -es fonalából horgoltam . ( Ez a fotó teljesen színhű az én gépemen.)
2 teljes motring és a 3.-ból az utolsó 2 körre használtam még.

terítő, tablecloth, crochet (2) 


terítő, tablecloth, crochet (3)

Az átmérője kb. 60 cm .
terítő, tablecloth, crochet (4)
                                
                                                         Ha kedvet kapnátok az elkészítéséhez :kellemes horgolgatást kívánok :)
Ha nem, akkor kellemes nézelődést ! 
Köszönöm, hogy velem voltatok 2014 - ben, és remélem, hogy talán 2015 - ben is visszatértek az oldalra 
(  igyekszem többet itt lenni, mint tavaly. )  
És persze a legfontosabb : 

MINDENKINEK NAGYON - NAGYON BOLDOG ÚJ ÉVET KÍVÁNOK !!!

Puszi : Zsuzska

6 megjegyzés:

  1. Én mindenképpen kedvet kaptam hozzá, ez valami mesés! Éééés, ez nem lehet véletlen, pont ilyen színű gurigám van itthon és még bontatlan. Azon agyaltam mi legyen belőle! :D Neked is boldog új évet kívánok! :)

    VálaszTörlés
  2. BOLDOG ÚJ ÉVET Neked is!
    Gyönyörűt alkottál! :)

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörű lett! :-)
    Békés, boldog új évet kívánok! :-)

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm szépen ! Nektek is B.Ú.É.K :)

    VálaszTörlés
  5. Értjük:))) Gyönyörű lett a terítőd, ha szabad ilyet mondani, a hópihéknél is jobban tetszik:). Pedig azok se piskóták:). Neked is nagyon boldog új évet, picit ugyan megkésve:)

    VálaszTörlés